ΕΔΩ ΤΑ ΛΕΜΕ

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Blog Hμερολόγιο Επόπτη Δημόσιας Υγείας Δημοσίου


Πέμπτη, 13 Μάρτιος 2008

Ένα πολύ ενδιαφέρον blog ανακάλυψα πρόσφατα στο διαδίκτυο. Είναι το ika-forum.blogspot.com και δημιουργός του είναι ένας νέος εργαζόμενος στο ΙΚΑ (ομολογώ ότι θα εκπλαγόμουν αν ήταν παλιός υπάλληλος).
Συναποφασίσαμε να έχουμε καλή συνεργασία και να ανταλλάσσουμε πληροφορίες.
Η προσπάθεια αυτή, όπως άλλωστε και η δική μου, είναι εντελώς ερασιτεχνική. Γίνεται μόνο από προσωπικό μεράκι και αποτελεί μία γωνία στο διαδίκτυο όπου συνάδελφοι του στο ΙΚΑ θα μπορούν να συναντώνται και να ανταλλάσσουν απόψεις, πληροφορίες και να εκθέτουν τους προβληματισμούς τους. Επιπλέον σε ότι αφορά εμένα έχω δηλώσει επανειλημμένος ότι δεν με ενδιαφέρει να δράσω συνδικαλιστικά (ουδέποτε υπήρξα υποψήφιος σε οποιαδήποτε συνδικαλιστική οργάνωση και ούτε επιθυμώ κάτι τέτοιο για το μέλλον). Οφείλω εδώ να επαινέσω όλους τους συναδέλφους που αφιερώνουν προσωπικό χρόνο και δρουν συνδικαλιστικά για το κοινό καλό.
Από τη μεριά μου θέλω να δώσω συγχαρητήρια για τον άψογο σχεδιασμό του ιστολογίου ika-forum.blogspot.com. Τολμώ να πω ότι είναι το πιο προσεγμένο (τεχνικά) blog που έχω δει.

SMS.: "Συνάδελφε" μήπως αδικείσαι στο ΙΚΑ;


ΣΧΟΛΙΟ IKA-FORUM : ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΕ CHRIS. ΤΟ IKA-FORUM ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ FORUM TOY www.diorismos.gr ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΡΚΕΤΩΝ ΩΡΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ "ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ" ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΜΕ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ BLOG ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: