ΕΔΩ ΤΑ ΛΕΜΕ

Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (ΑΜΚΑ)



Με αρκετές αλλαγές επανήλθε η σελίδα αναζήτησης του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης. Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.amka.gr/AMKAGR/ έκανε ότι μπορούσε προκειμένου να διαφυλάξει και τα προσωπικά δεδομένα. Η Αναζήτηση πραγματοποιείται με δύο στάδια προστασίας, στην πρώτη φάση πρέπει να βάλουμε όλα τα προσωπικά μας στοιχεία (Όνομα, επίθετο, όνομα πατέρα - μητέρας έτος γέννησης) και στη δεύτερη φάση απαιτείται το Α.Φ.Μ. μας. Έτσι ο αριθμός μας και τα στοιχεία μας προστατεύονται κατά κάποιο τρόπο από τρίτους.

Η Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων έχει αποστείλει ταχυδρομικά τον ΑΜΚΑ και την κάρτα, σε αρκετούς συνταξιούχους, οι οποίοι προσέρχονται στο ΙΚΑ, χωρίς να είναι ενημερωμένοι για το τι είναι και τι χρησιμεύει η κάρτα.
Γιατί δεν έχει προχωρήσει η διαφημιστική ενημερωτική καμπάνια σχετικά με τον ΑΜΚΑ; από την Γ.Γ.Κ.Α. ; Γιατί δεν στάλθηκαν δελτία τύπου σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ωστε να ενημερωθεί ο κόσμος και να αποφευχθεί η ταλαιπωρία;

Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων, το νεότερο που υπάρχει είναι οτι ξεκινάει και πάλι από τα ΚΕΠ αλλά και από το ΟΠΣ ΙΚΑ, με ειδικό προγραμματάκι που έχει σχεδιαστεί για τον σκοπό αυτό, η μεταβολή στοιχείων ΑΜΚΑ σε όσους έχουν λανθασμένα στοιχεία. Περιμένουμε την σχετική εγκύκλιο και το πρόγραμμα, ώστε να μπορέσουμε να σας πούμε και περισσότερα.

5 σχόλια:

SOCYACLIST είπε...

ΕΓΩ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑΝ ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΦΜ. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΤΙΠΟΤΑ (ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 92 ΣΤΟ ΙΚΑ)

Ανώνυμος είπε...

Για να δεις αν έχεις αμκα Δεν χρειάζεται αφμ, όνομα/επώνυμο και ημερομηνία γέννησης μόνο. Εμένα μου βγάζει ότι έχω, αλλά δεν μου έχουν στείλει κάρτα.

taoube είπε...

εγώ έχω την κάρτα του ΑΜΚΑ εδώ και πολλά χρόνια χωρίς να ξέρω τι είναι.
Για το ΑΜΚΑ μπορεί να πάει και άλλος να βγάλει στα ΚΕΠ; Θέλει εξουσιοδότηση;

taoube είπε...

Να διευκρινήσω, τόσα χρόνια δεν ήξερα τι ήταν.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη αλλά σε εμένα η προαναφερόμενη σελίδα εύρεσης Α.Μ.Κ.Α δεν λειτουργεί. Ξέρουμε την αιτία. Επείγει η απάντησης σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.